60 Seconds to Impress

en goed telefoongesprek voeren is een vak. Elke call geconcentreerd uitvoeren en steeds opnieuw de uitdaging aangaan om ieder telefoongesprek succesvol te laten verlopen is topsport. Hoe zorg je ervoor, als professional, dat bellen leuk is en blijft? Ook als aan de andere kant van de lijn de stemming niet zo positief is. Met onze training 60 Seconds to Impress trainen we de mentale veerkracht van medewerkers met intensief klantcontact. Zowel in een B-to-B als in een B-to-C omgeving. Hierdoor leren uw medewerkers in ieder gesprek de negatieve spanning om te zetten in positieve energie. Hoe? Door altijd – ongeacht het verloop van het gesprek- positief op de klantrelatie te blijven. We hanteren een onconventionele aanpak die leidt tot meer betrokkenheid bij de eigen medewerkers en daardoor bij de klanten.
De training 60 Seconds to Impress is ideaal voor in- en outbound salesgesprekken, sales en after-sales gesprekken en inbound klachtafhandeling. Na een korte awareness-sessie van 1,5 uur trainen we direct daarna de medewerkers on-the-job. Ze worden begeleid door de eigen teamleiders en onze trainer One Minute Coaching. Binnen een aantal uur merk je als leidinggevende van het Contact Center verschil in beleving en betrokkenheid en zie je de resultaten verbeteren.